სასწავლო პროექტი
1 პროექტის სახელწოდება; ქაღალდისაგან გამოჭერით ორიტოლი ფიგურა . მაგიდაზე განალაგეთ ეს ფიგურები ისე’რომ შესაძლებელი იყოს ერთ-ერთის მათგანის ასახვა
მეორეზე .1-პარალელური გადატანით 2-ცენტრული სიმეტრიით. 3-რაიმე კუთხით მობრუნებით
2-მიზანი : გეომეტრიულ გარდაქმნების თვისებების შესახებ ცოდნის განმტკიცება პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნის საშვალებით
3-აქტუალობა; მოსწავლე უფიქრდება გარდაქმნათა თვისებებს და ცდილობს მათი გამოყენებით ამოცანების გადაწყვეტას
4- მოსწავლეთა ასაკი 13 წელი
5-მოსალოდნელი შედეგები ; 1-პარალელური გადატანისას ხდება მიმართულებისშენარჩუნება - წრფე აისახება მის პარალელურ წრფეზე . ამის გათვალისწინებით ‘ფიგურები ისე უნდა განვალაგოთ ‘ რომ შესაბამისი მონაკვეთები პარალელური იყოს.
2 შეიძლება ცენტრული სიმეტრიის გამოყენებით სიმეტრიის ცენტრზე გამავალი წრფე ამ სიმეტრიით თავის-თავზეა აისახება.
3- ამ ამოცანის გადაწყვეტა შეიძლება მობრუნებით , როცა ფიგურები ერთმანეთს შეუთავსდება და გვერდებს შორის კუთხე იჟქნება.
No comments:
Post a Comment